Ülke olarak çok zor dönemlerden geçiyoruz.Allah herkese kolaylıklar versin. Bir şeyler yapılıyorsa insanlar zaten görüyor.
Yapılmayanları bilmek, haykırmak herkesin hakkıdır. Onca insan enkaz altında kaldı hayatını kaybetti. Ateş düştüğü yeri yakar. Allah ölenlere rahmet, yaralı olanlara acil şifalar versin.Ülkemiz bu konuda sınıfta kalmıştır her şey ortadadır. Doğruları konuşanlar zaten konuşturulmuyor bir şekilde. Kimse beceremedik yetişemedik, yeterli olamadık demiyor . Kimse kusura bakmasın 99 depreminden sonra alınmayan önlemler 23 yıl sonra daha feci bir şekilde ciddi can kayıplarına neden oldu.
Ülke olarak malesef bugünleride kısa süre sonra unutacağız. Herkes her şey yine güllük gülistanlık olacak.
Olan ölene olur.