Fys adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
haininn daniskasısın ülke bu kadar zor durumda geçiyorken saçma sapan sözlerinle yaralı olan insanları daha da çok yaralıyorsun ülkeye gram faydanız yok habire oturduğunuz yerden elealeme pok atmakla meşgulsunuz zihinyetiniz belli alayınızın kafa bu yani yapacak bişey yok o tasmanı alır tıpa yerler güneş görmeyen yerlerine dikkatli olasın

kimde tasma oldugu belli, ülke bu kadar zor durumdan geçerken senin kafa yapındaki insanların nelerin derdinde oldugunu görüyoruz. artık maaşlı trolleriniz yetmiyor insanları kandırmaya, kuyruk acın da, bu sızlanışın da ondna