Olabilir bence, hatta ilerde "teklif ver" butonu koyarsınız belki. Beğenip satın almak isteyen teklif verir. Daha ilerde sanal otomobil pazarı haline bile gelebilir.
Öyle dedin mantıklı geldi diyordu sürekli kayınçom 😂 hiç aklıma gelmedi ama gayet mantıklı bir düşünce... Teşekkürler 👍