Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Olabilir bence, hatta ilerde "teklif ver" butonu koyarsınız belki. Beğenip satın almak isteyen teklif verir. Daha ilerde sanal otomobil pazarı haline bile gelebilir.
Öyle dedin mantıklı geldi diyordu sürekli kayınçom 😂 hiç aklıma gelmedi ama gayet mantıklı bir düşünce... Teşekkürler 👍