obisa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
türktelekom kullanıcı olarak çekim vs olaylarında problem oluyor mu turkcell deki gibi performans verir mi
Bu soruyu 3 4 yıl önce sorsanız çekim gücü yok diyebilirdim. Fakat artık aralarındaki fark yok denecek kadar az.