Başıma bir şey gelmeyecek ise TTmobil diyorum. Vodafone ile Ankara'nın göbeğinde bile internete giremiyordum, TTmobil ile gayet hızlı giriyorum. 1 yıllık 100 GB , 12bin dakika, 10bin sms paketini 600 liraya satın aldım. Her hafta sil süpür de var ayrıca. Bazen haftalık 5 gb dahi geliyor.
Turkcell gereksiz pahalı, Vodafone da (en azından bende) dediğim gibi. Oyum ttmobil'den yana.
Kesinlikle Turk Telekom. Hiçbir zaman tercihimi Vodafone dan yana kullanacağını sanmıyorum. Neden Turkcell değil sorusunun cevabı evet diğer operatörlerden bir tık daha iyi olabilir ama bu fahiş fiyat koyacak kadar fark yok aralarında.
türktelekom kullanıcı olarak çekim vs olaylarında problem oluyor mu turkcell deki gibi performans verir mi