Başıma bir şey gelmeyecek ise TTmobil diyorum. Vodafone ile Ankara'nın göbeğinde bile internete giremiyordum, TTmobil ile gayet hızlı giriyorum. 1 yıllık 100 GB , 12bin dakika, 10bin sms paketini 600 liraya satın aldım. Her hafta sil süpür de var ayrıca. Bazen haftalık 5 gb dahi geliyor.

Turkcell gereksiz pahalı, Vodafone da (en azından bende) dediğim gibi. Oyum ttmobil'den yana.