Hocam fikirleriniz güzelmiş chatgpt apisini nasıl kullandınız benimde aklımda sizinki gibi değil de farklı bir şey var
Şuan api olarak ChatGPT değil bir eski sürümü veriyorlar. ChatGPT sadece browser üzerinden kullanılıyor. Bunu puppeteer kütüphanesi kullanarak otomatik olarak siteye girip yazıyı yazdırmasını sağlayarak ben kendim için bir apiye çevirdim aslında.
https://platform.openai.com/ adresinde aşağıdaki gibi bir görsel var ama bir süredir hala yayınlanmadı.