Kesinlikle oltalama vs işi değil sabah sorun yoktu az önce baktığımda telegram tekrar kurulum istedi yaptım ve görseldeki gibi bir profil gördüm. Telegram bu kadar kolaymı çalınıyor ? Telefon onayı neden işe yarmıyor ?