2500 tlden asagisina tek tuşa basmam. o da en basic site icin.
300 500 liralik piyasayi da dikkate almiyorum onlarla is yapmaya calisanlar zaten geri beni veya benim skalamdaki adamı buluyor. hatta artik yarim is de almiyorum boylelerinden gelen. ne halleri varsa görsünler
adam gelmiş site yaptiridk eksik kaldi tamamlar misin diyor.
yapan adam temayi indirmis demo import yapmis 500 almis kenara cekilmis. 15 dklik is bu. bana da diyor ki 250 liraya duzenleme yapar misin duzenleme dedigi de tum sayfa ve içeriklerin ayarlanmasi 2 gunluk is ahdjfkalala. dalga mi gecion dedigim de 500 liraya siteyi kurdurduk sana 2000 lira duzenlemeye mi vercez diyor. verme abi kendin duzenle o zaman
uzulmuyorum da boyle adamlarin isi pi* olunca
ucuz etin yahnisi bogazinda kalir. aylik onbinlerce tl ciro yapacagi is icin 500 liraya site kurdurmaya calisirsan daha cok magdur olursun