Abdullah07 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
https://www.r10.net/r10-uyelerine-fi...-2-500-tl.html
kurtarma maili eklemez.
Outlook botudur.Fiyat sadece bugüne özel normali 5kdır.
https://www.r10.net/bot-program-alis...urma-botu.html
Alinti icin sagolun hocam fakat outlook degil de gmail olusturucu arayisindayim