Mesaj ve özelden yazanlara çok teşekkür ederim evet açılarımız inmeyecek ama ben yaşadıklarımı hiç bir zaman unutmayacağım her bilgisayar başına oturduğum zaman o günler güzel günler aklıma gelecek arkadaşlarım aklıma gelecek çok üzücü bir durumdayım psikolojik yardım alıyorum şuanda en değerli arkadaşlarımı, üniversite hocalarımı amcalarımı depremde kaybettim çok açı verici bir durum buraya yazmak gerçekten çok zor kelimelerim kifayetsiz kalıyor kelimelerim bile zor çıkıyor, buraya dökmek istesem sığmaz bir kitap veya iki kitap çıkar.

Allah sizlerden ayrı ayrı razı olsun, dertlerimi az olsa da azı indirdiğiniz için çok teşekkürlerimi sunuyorum.

@Lusy; @ELCHAVO; @sametd22; @Hopeless; @KeyCodE; @kvp; @AgentWalter;