kendi projem olduğuna dair yazdığım makaleyi merak ettim.. O dönemde desteklediğimiz bir projeydi.. Uzun zamandır kullanmıyorum, akıbeti hakkında net bir bilgi sahibi değilim..

aracı kurum olarak escrow u tavsiye edebilirim..


ahturkoz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
R10 da biraz araştırma yapınca açıldığı yılda @AfMeSu; bir konu açmış kendi projesine olduğuna dair. Hocam alanadlari.com yönetimi hale sizde midir ? Projenin durumu nedir bir bilginiz var mıdır ?