Forumda biri demişti, 70 dolara hintliler ing hesapları alıyormuş. Piyasada hesap kalmayınca fiyatlara uçtu. Pandemiden önce de sıkı tutuldu. Hesap açılması bazı yöntemler fixlendi. Hesap çıkarmak fazla vakit almakta. Eskisi koşullar sabit kalsa idi. Max 600 lira idi piyasası sade domain onaylı hesablar için. Şimdi pinli hesapları 10.000-15.000 den satanlar var. Hesap fiyatı bu kadar olunca da kazançlı siteler uçtu gitti aylık 300 tl kazandıran siteler 25.000 vs
Kendime adıma konuşayım 1200 tl ye hesap almayı düşündüm bir ara. Bu şartlarda normal gibi,
Teşekkürler bilgi için bunları bilmiyordum.