EYBMedyaEnes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam 2 haftadır ne manuelden çıktı ne hesabım askı yedi bir öneriniz var mıdır?
PM'den numaranı iletebilirmisin bakalım anydesk ile.