bymemoli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
2 ay once ban yedim itiraz edersen direk eksiye düsüyor bakiyeyi benimkini öyle yaptı icindeki parada yenilir yutulan cinsten bi mebla degildi üstelik bakiyeyi - ye cekti ve xx.xxx rakamlarına geçmiş olsun ama söyle söylyieyim itiraz edersen ve mebla yüksekse direk manüel incelemeye düsüyor ve hemen inceleyip yavaş yavaş düserek parayı eksiye cekiyor sora daha ne muhattab buluyosun nede başka birşey oluyor bilgin olsun benimki aynen böyle oldu ve para felan da yatırmadılar
Hocam itiraz edecek bir forum yok.Formları kullandım pub-xxxxx giriyorum lütfen tekrar girin diyor.Anlamadım gitti