StreetStills adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
6 komutla nasıl 1000-2000kelime arası yazıyorsunuz? Bu konuda tavsiyelerinizi dinlemek isterim
İçeriği alt başlıklara bölerek oluşturuyorum hocam. Yani birinci altbaşlıkla ilgili yaz ikinci alt başlıkla ilgili yaz şeklinde