ahturkoz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam bu işlerde yeniyim bildiğim bir şey değil. Alıcı site üzerinden gelmedi, kendim buldum. Alıcının şartı bir aracı kurumdan almak istedik öncelik Türk firması olsun istedik o yüzden tercih ettik. Söylediğiniz yerleri değerlendireceğim fikirler için teşekkür ederim.
Valla ben Türk firmalarıyla da zamanında çalıştım. Sonuçta iç ya da dış transferde herhangi bir sorun yaşatmayan anında işlem yapan yerler tercihim oldu. NameCheap i övmek için söylemiyorum adamlar Amerika'da ve baya iyiler. SEDO gibi dünya devi bir pazaryeriyle ortak çalışıyorlar. Yani 1 taşla 2 kuş vuruyorsun. SEDO da listelediğin domain aynı şekilde NameCheap in kendi pazaryerinde de listeleniyor.