Benim domain satılsa iyi para kazanacaklardı çünkü. Belli bir orandan sonra komisyon oranı da yükseliyor. O yüzden hiiç bulaşma derim. 149 TL sadaka verdim diye düşün. Burada Platin üyelik al daha iyi. Bol bol konu ilan ticaret açarsın. 175 tane domain var elimde NameCheap'te kayıtlı SEDO da listeli. 6 ayda 6 domain sattım. Dün birini ihalede burada sattım. Bi tane daha açık arttırmada var. Örnek imzadaki banner

chill chill takılıyorum.
Hocam bu işlerde yeniyim bildiğim bir şey değil. Alıcı site üzerinden gelmedi, kendim buldum. Alıcının şartı bir aracı kurumdan almak istedik öncelik Türk firması olsun istedik o yüzden tercih ettik. Söylediğiniz yerleri değerlendireceğim fikirler için teşekkür ederim.