ahturkoz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sana dönmüşler bana dönende yok 149 lira civarında bir üyelik almak durumunda kaldım. karşı tarafta muhatap bulamıyoruz. benim anladığım tek bir kişinin kurduğu ilgilenmediği arada sırada girip baktığı , canının istediğine cevap verip istemediğine cevap vermediği bir site gibime geldi.
Benim domain satılsa iyi para kazanacaklardı çünkü. Belli bir orandan sonra komisyon oranı da yükseliyor. O yüzden hiiç bulaşma derim. 149 TL sadaka verdim diye düşün. Burada Platin üyelik al daha iyi. Bol bol konu ilan ticaret açarsın. 175 tane domain var elimde NameCheap'te kayıtlı SEDO da listeli. 6 ayda 6 domain sattım. Dün birini ihalede burada sattım. Bi tane daha açık arttırmada var. Örnek imzadaki banner chill chill takılıyorum.