ToryVidar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
selamun aleyküm pek dua bilmiyorum kandil namazı kılıcam ancak internetten yazıları okuya okuya secdedeyken kılsam telefon yerde bi günahı varmıdır acaba nette araştırdım da tam cevap yok
Gücünüzün yettiği kadarıyla yapın. Noksanlıklardan münezzeh olan O. Bilmediklerinizi öğreten de. Hayırlı geceler. Bizlere de duanızda eksik etmeyin.