Merhabalar python selenium ile proxy değiştiriyorum. Kullanıcı adı ve şifresi isteyen diyalog penceresi açılıyor. Diyalog kutusuna şifreyi girmenin veya web driver ı açarken chrome options kısmından id ve şifre bilgisini girerek tarayıcı açıldığında diyalog kutusunu almama gibi durum olabilir mi?