SABOCES adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aynısı banada oldu verilmedi. Geçersiz trafik adı altında tüm bakiyeyi düştüler. Umut etmeyin boşuna geçmiş olsun. Eğer olurda gelirse allah bereket versin. Ama sanmıyorum geleceğini.
Geçen ay geçersiz trafikten ban yiyen arkadaşıma bugün ödeme yaptılar