websitemde bilinen firmalardan popup reklam kullanıyordum google kötüye kullanım deneyimi olduğunu söyleyip chromeda siteme yeni sekme ve pencere açılmasını engelledi. pop reklam kullanan benim sitemden daha eski bir sürü site biliyorum neden bana böyle bir inceleme geldi hiçbir yere gelmezken bu incelemeler otomatik botlarla mı oluyor yoksa biri şikayet etmiş olabilirmi?