Aynısı banada oldu verilmedi. Geçersiz trafik adı altında tüm bakiyeyi düştüler. Umut etmeyin boşuna geçmiş olsun. Eğer olurda gelirse allah bereket versin. Ama sanmıyorum geleceğini.