bir rüya ile maneviyata başlayan birisi olarak o rüyyaı ciddiye almalısın.korkmana gerek yok 25 yaşında öleceğini sanmam.rüyalarda zaman kavramı farklıdır ve ölüm veya yaşan direk rakamlarla gelmez.sembollerle işaretlerle gelir. bu rüya sana yaşlılığın çabuk geleceğini,gençliğine güvenmemen gerektiğini ve zamanının kısa olduğunu söylüyor. bu kısa zamanda öleceksin manasında değil.insan yaşamı 100 yıl olsada amnevi aleme göre ve rüya alemine göre çok kısadır.
genç daha önce sen maneviyatım iyi değil demiştin anımsıyorum o yüzden sana manevi açıklama yapmadım ama dikkate almalısın bu rüyayı. gerçek bir rüya yorumlama kitabı önereyim İMAM NABLUSi nin rüya tabirleri kitabı. yada kitap almak sitemezsen bu linkten yorumlarsın .
https://ruya.ihya.org/nablusi/