arkadaşın söylemine hak veriyorum çünkü kitap okumayı seven insan seçicidir.kitap okuma kültürümüz fazla olmadığı için bu konuda okuyan nadir insanların söylemini dikkate almak lazım.bu ister edebidi eser olsun,ister ticari bir eser olsun farketmez. kendi adıma ekitap başlıklarından rahatsız olmuyorum ama kitap okumayı sevenleri dikkate almak lazım.