R10'a ortaklıkta mı bulundunuz moderatörleri göreve davet ediyorsunuz ? Daha ne yazdığınız bile anlaşılmıyor memnuniyetsizlik yaşadı iseniz kişiye -trade verebilir ilgili kişiyi engelleyebilirsiniz. Sorum var kategorisine konu açıyorsunuz ama konunun ne amacı ne girişi nede gelişmesi var.
Giriş, gelişme ve sonuç olabilmesi için e kitap yazmam gerekiyor. Soruyu anlamadıysanız benim suçum ne?