Ya bakın e kitap yazarları bana kızacaklardır ama emin olun biraz araştırırsanız çok kişinin mağdur olduğunu göreceksiniz. Ama illaki işini hakkıyla düzgün yapanlar da vardır mutlaka. Onun İçin yüzde 50 dedim ama gerçekten buna bir çözüm getirilse çok iyi olur düşüncesindeyim