benim bi çözüm önerim var aslında, ne kadar yapılabilir bilmiyorum sadece, bir moderatör yetkilendirilse, o kişiye e kitap satan kişi e kitabını atsa ve e kitabın yeterliliğine o moderatör karar verip konu açma izni verse bu sayede hem çer çöp e kitaplardan sıyrılırız hem de herkes güvenle alışveriş yapar
Kitabın yeterliliğini görmesi için bilir kişi olması gerekiyor. Zaten her şeyi bilse burda işi olmaz hocam.