Hocam alerji gibi. Benim de kediye alerjim var ve kedim tırmaladığında kızarır şişer, kaşınır. Hatta yanar sıcak sıcak. Saatler sonra da astım ve kaşıntı şeklinde tekrar belirir ve ilaç alarak beklerim. Kedi sadece tırmalamayıp tırnağını derine soktuysa o sıkıntı verir elbet. Kuduz konusunda ise korkmayın, bol su ve sabun ile kolonya ile yıkasın. Kedi severler daima bu fırçaları yeriz 😊 Kuduz öyle toplumda sessiz sedasız ilerleyen bir hastalık değil, civarda kedinin kapacağı bir kuduz mikrobunu, o semtin halkının duymaması çok zor, keza kediden kuduz bulaşmaz kolay kolay.