Sadece bunun için değil her şey için geçerli. X hesabı açması zaten dert kart bulması vs normal de 500-600 e satılıyor ama bizimkiler düşürüyor en son biri 390 dı madem öyle kafam attı 380 e düşürdüm bakıyorum şimdi 300 e kadar veren çıkıyor başka bir hesap yine sıkıntılı 200 diyorum 200-250 den gidiyor biri 150 demiş biri 125 demiş 100 e kadar satan var bugün en son biri 30 demiş gel de sövme gibi örnek çok. Cidden amelelik yapmayı seviyor insanımız yurt dışı piyasasını da böyle böyle düşürüyorlar. En son stok yapacağım herkes den aşağı satıp piyasayı ben de öldüreceğim.