FurkanBerkDag adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yanlış anlayacak bişey yok hocam tabi ki kolay geçme için 700 lira her dönem para ödüyoruz
hocam kesinlikle yadırgamıyorum çünkü sistem böyle ki öğrenci her zaman kolay ister. kim ne derse desin öğrenci sistemi delmeyi tercih eder

AÖF arayıp bilgi alabilirseniz daha iyi olur. pandemi de binlerce hatta yüzlerce insan geçti. forumda bazıları ben bakmadım etmedim dedi ama gel de külahıma anlat