Hayırlı olsun hocam, ben planınızı merak ettim. Hali hazırda yazılım alanında bir işmi buldunuz yoksa fabrika dışında çalışacak işi gidincemi arayacaksınız, ya da yukarıda dendiği gibi şirket açıp contract çalışma modelimi. Dil bilginiz nasıl
Teşekkürler.