Hocam hesap açık olsa zaten ödeme alacağız.Hesap kapandığı zaman bazı durumlarda ödeme yapılıyor.Mesela geçersiz trafik olduğu zaman vermiyorlar. 3 yıldır Aktif kullanıyoruz.
Umarım dediğiniz gibi olurda ödeme alırsınız ama ben alamayacağını düşünüyorum.