Yok üstat, o kadarı olmaz. Hizmetli kadrosunda maalesef getir götür, temizlik vs. işleri oluyor ama o zaman yemek işi olmaz yani.
Sendikanız var ise bir sendika yetkilisine konuyu iletin bence.
Yurt müdür yardımcısı bakıyor genelde. Çok insanfsızlar hocam. 2 kişi daha var onlar müdür yardımcısını güzel yağlıyıp yıkıyor diye onlar yatıyor. Yurtta ki herkes vakti gelince çıkıyor evine gidiyor. Benim işim bitmeden bir yere kıpırdıyamıyorum. Yemek pişerken 2 saatlik boş vaktim oluyor. Onun dışında hep yemek yap, yemek servis et, bulaşıkları yıka. koca koca tabuldotları yıkamasında zor. sabah 10 da işe gidiyorum akşam 8 de dönüyorum. haftalık 45 saati geçip 70 saatlere ulaşıyor. Ve haftanın 6 günü çalışıyoruz.