Selamlar, Öncelikle geçmiş olsun ve kolay gelsin. 3d baskı konusunda her zaman bana ulaşıp danışabilirsiniz. Kosgeb desteği için de halen veriyor mu bilmiyorum ama @brscicek; konuda tecrübeli ve bilgili.