Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
R10 ailesi bulunduğum yerde henüz bilişim ve bilgisayar üzerine hizmet veren bir işyeri bulunmuyor. Bende üniversite okumak yerine işyeri açma kararı verdim. Yakında açmayı düşünüyorum. Açmamdaki en büyük sebep depremde bir çok şeyini kaybetmiş kuzenime ve hasta kardeşlerime de iş ve maddiyat konusunda yardımcı olmak. Bu yüzden hazırlığımı iyi yapmak istiyorum.
İşyerinde Web yazılım hizmeti, seo hizmeti, sosyal medya reklam hizmeti, Smm hizmeti, teknolojik ürün satışı yapmayı planlıyorum.
Ayrıca sözlümün babası kaportacı bu yüzden 3d yazıcı ile araba parçaları hemde bazı parçalar basıp satmayı düşünüyorum. Ayrıca sözlüm grafik tasarım ile uğraşıyor bu sebepten grafik tasarım hizmetide vermek istiyorum.
Ayrıca dükkanı anonim şirket ile açmak ve hisse satışı ile yatırımcılardan da destek almayı hedefliyorum.
Sorum şu r10 ailesi vereceğim hizmetlerle ilgili bir sıkıntı var mı? Teknolojik ürünler yani mause, klavye, kulaklık gibi ürünler için düzenli çalışacağım önerdiğiniz tedarikçi var mıdır? Benim gözden kaçırdığım bir konu var mı? Yaşım 18 herhangi bir engelle karşılaşır mıyım? Genç girişimci avantajları dışında destek alabileceğim bir yer var mı?
Genelde manada bu konuyu sizinle tartışmak istiyorum.