Zor durum elbet. Benimde bi 100k icralık borcum var. Ay sonuna kadar ödeme zorunluluğun yok. Canını alacak halleri de yok. Uzman olduğun işlere yoğunlaşıp normal günlük ihtiyaçlarını karşılamaya çalış. En azından ben öyle yapıyorum.