AnkeeBut adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sade e-ticaret scripti..
R10’da satılan bir çok e-ticaret scripti saçma sapan. Sade arayüze sahip bir proje olabilir.
Hocam olabilir ama çok alternatifi var ya... Ben genelde böyle çok yapılmamış bir şeyi düzgün yapma taraftarıyım