Şu an hali hazırda vdsl 50mbps türk telekom kullanıyorum ve hız konusunda düşme olmuyor sabit 50mbps taahhütüm bitti aynı fiyata Süperonline 200mbps fiber internet veriyor sizce geçiş yapmaya değer mi? Kurulu düzeni bozsam mı diye düşünüyorum. Süperonline kullananlar memnun musunuz?