Emphatic adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bilgilendirmeniz için teşekkürler. O zaman biz TR ibana göndererek çekim yapacağız. Vergi olayını ben TR için sormuştum. Örneğin Payoneer kart ile daha çnce atm den çekim yapabiliyordum. TR hesabı olmadığı için ülkemizde vergi doğmuyordu. Bunu sormak istedim.
Kendi hesabınıza çekince süreki olarak vergi beyan zorunluluğu doğacaktır dediğiniz gibi, farklı yollara başvurmak lazım imkan dahilinde kart alabileceğiniz bir kuruluşa kayıt olup oraya para transferi yapmak gibi.