neto adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Programı öğrenince bunları gözün kapalı çizersin bunlar basit şeyler. Ama sana tavsiyem belli bir şablona bağlı kalma, sıfırdan kendin çiz ki hem hayal gücün gelişsin hem de benzersiz olsun. Hazır dosyayı düzenlemek için bile program bilgisi gerekiyor. Tam anlamıyla hakim olabilmek için temelden öğrenirsen daha rahat edersin.

Benim programları öğrendiğimde bırak videoyu internet yoktu. Kendim uğraşa uğraşa çözmüştüm.
Peki, önerebileceğiniz eğitim neler hocam?