Ben de uzun zamandır Turknet kullanıyorum ve son dönemdir arka arkaya baya büyük artış yaptılar. Ben de devam edip etmeme konusunda kararsızım ama daha önceki deneyimlerimden yola çıkarak da sanırım edeceğim. Millenicom düşünenler bence tekrar bir düşünsün! Özellikle şikayet sitelerindeki yorumlara göz atsınlar. Birçoğunu yaşayan biri olarak gerçekten hem bağlantıda hem de sonrasında büyük sıkıntılar yaşayıp zar zor iptal ettirmiştim.