kreawich adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
3 aydır netspeed kullanıyorum hocam. Hiç bir problem yaşamadım şuana kadar. Tavsiye ederim.
Bu ay ben de geçmeyi düşünüyorum. Umarım sorun çıkarmaz.