Anladım hocam. Şu konuda bilginiz varmı : politika merkezine gidin'e tıkladığım zaman orada adsense hesabınız şuanda aktiftir yazıyor. Gerekli düzenlemeleri yapınız falan yazıyor. Sanırım otomatik bir yazı.Kapanan tüm hesapları oraya mı yönlendiriyorlar.
O konuda bilgim yok hocam.