Hayırlı olsun arkadaşım gitti geldi çok memnundu gerçekten, özellikle gezecek o kadar çok yer var ki... Darısı başımıza diyelim. Ne iş yapacaksınız orada? Cevabı verilmiş.
Bizde gitsek acaba aynı imkanlardan faydalanabiliyor muyuz.
Valla benim de akrabam gitti o da memnun ancak internette videolar izliyorum tedirgin oluyorum orada ev bulmak o ülkenin kültürüne alışmak zor olacak gibi

Zaten kısa bir süre içinde çıkmayı düşünmüyorum türkiye içinde başka işlerim ve bulunmamı gerektiren şeyler var. İlerleyen aylarda çıkacağım inşallah.
Vize başvurusu yaparken çalışıyormuydunuz?
çalışmıyorsanız kaç aydır çalışmıyordunuz?
işi bulduktan sonra davetiye ilemi vize aldınız?
kafama takılan sorular bunlar.
- çalışmıyordum.
- yaklaşık 7 aydır.
- işi ben bulmadım firma formaliteden bir iş ayarlıyor sonra iş davetini gönderiyor o davetiyeyle vfs ye gidiyorsunuz