krmbzkurt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hayırlı olsun arkadaşım gitti geldi çok memnundu gerçekten, özellikle gezecek o kadar çok yer var ki... Darısı başımıza diyelim. Ne iş yapacaksınız orada? Cevabı verilmiş.
Bizde gitsek acaba aynı imkanlardan faydalanabiliyor muyuz.
Valla benim de akrabam gitti o da memnun ancak internette videolar izliyorum tedirgin oluyorum orada ev bulmak o ülkenin kültürüne alışmak zor olacak gibi Zaten kısa bir süre içinde çıkmayı düşünmüyorum türkiye içinde başka işlerim ve bulunmamı gerektiren şeyler var. İlerleyen aylarda çıkacağım inşallah.
ademir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Vize başvurusu yaparken çalışıyormuydunuz?
çalışmıyorsanız kaç aydır çalışmıyordunuz?
işi bulduktan sonra davetiye ilemi vize aldınız?
kafama takılan sorular bunlar.
- çalışmıyordum.
- yaklaşık 7 aydır.
- işi ben bulmadım firma formaliteden bir iş ayarlıyor sonra iş davetini gönderiyor o davetiyeyle vfs ye gidiyorsunuz