Hocam sorun sizde değil paramız artık o kadar değersizki normal ev alışverişi yapmaya kalksan markette eskiden doldurduğunuz gibi garanti 1k üstü para gidiyor bu sadece erzak gıda ki 2 haftalık bir alışveriş maksimum bu arada hiçmi sosyal aktivite yapmican yapıcan doğal hakkın bu arkadaşla cafe gitsen zaten cepten 200,300tl gidiyor buda haftada 1 kere yada 2 haftada 1 kere yapınca normal ihtiyaç o şu bu ev kirasıdır şudur budur bitiyor sorun paranın değeri en az 100 kat hatta 1000000kat değer kaybetmesidir
yav adam günlük 500 dolardan bahsediyor inan muhalefet yapmak için yazılan bir yoruma sesli güldüm halkını helal et 😅