kolay bir çözümü var hocam Farklı bir banka hesabı açın. Sizde sadece ibanı olsun ne kart açın ne bir şey yapın. hatta gerekirse mobil bankacılığı silin. Elinize fazla para geldikçe oraya gönderin ve unutun bende öyle bir para yoktu moduna girin. Haftada/ayda kafanız rahat olduğunda gidin parayı çekin altın mı alıyorsunuz yatırım mı yapıyorsunuz toplu şekilde birikim mantığı ile birşeyler yapın. En güzel bu şekilde oluyor