Çok sevimliler gerçekten. Maşallah! 🥰
Umarım onları sevecek, değer verecek birilerini bulabilirsiniz. Çünkü çok fazla insan, bu kedileri küçük bir oyuncak gibi görüp, canı sıkıldığında sokağa terk ediyor. Çok üzüntü verici gerçekten.
Bakirköy sahilinde düzenli olarak onlarca kediye, mama ve sevgi dağıtmaya çalışıyorum. Mama değil de, sevgiye, sıcak bir yuvaya çok ihtiyaçları var gibi. Evimizde iki sultan papağanı ve bir guguk kuşu olmasa hemen sevgi dolu bir sokak kedisini alıp, yanımdan hiç ayırmak istemiyorum.