%31'e kadar iyi, %31-60 arası orta, %60 sonrası kötü olarak adlandırılır hocam.
Ayrıca çeşitli çalışmalar ile spam skoru düşürülebiliyor, R10 içerisinde veya Google'da arama yaparsanız spam skorunun nasıl düşürülebileceği yönünde makaleler mevcuttur.